keskiviikko 15. marraskuuta 2017

Uusia tuulia


 Blogi on ollut nyt reilu viikon yksityisenä, koska olen sitä muokkaillut uuteen uskoon. Minua instassa seuraavat tietävätkin jo, että lopetin parisen viikkoa sitten lämpösten vuokraamisen. Syy siihen oli yksinkertaisesti , etten päässyt itse kehittymään sillä tavalla kun olisin halunnut ja lämpösillä pystyi lähinnä käymään maastossa, joten tulin tulokseen etsiä itselleni sopivamman hevosen.

Kuten jotkut saattavat huomata olen löytänyt itselleni uuden vuokrahepan Veikon. Vaskenvalaja eli tutummin Veikko on vasta viisivuotias Suomenhevosruuna, jonka kanssa aletaan valmentautumaan ja näin pystyn alkaa haastamaan itseänikin enemmän ratsastajana. Tää on mulle todella hyvä tilaisuus ja olenkin tästä super onnellinen. Veikko on muutenkin todella kiva hevonen. Nyt alan siis kirjoittamaan tänne blogiin meijän elämästä ja siitä miten me päästään kehittymään. Tulevaisuus näyttää valoisalta ja oon Super iloinen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti